12. kol 2007.

Untitled Document ili katastrofa

Ako kojim slučajem pokušate uz pomoć Googla da proveri izraz Untitled Document videće poražavajuće rezultate od preko 10 miliona stranica sa tim title tagom. Kako se to dogodilo, ja mogu reći jako lako. Neozbiljnost. Pregledao sam neke od tih stranica i mogu reći da nisu loše napravljene, ali se nemože shvatiti neozbiljnost onoga ko ih je izrađivao. To jako ružno izgleda kada posetilac dođe na sajt i vidi gore da je stranica bez naziva, a o uticaju na položaj na pretraživačima ne vredi pričati. U celoj priči je važno samo da je mala cena izrade sajta i da lepo izgleda, a posle sledi čuđenje kako se ima tako malo poseta, a neki konkurentski sajtovi su mnogo posećeniji iako su ružni. Pa verovatno imaju bolju poziciju na pretraživačima.

O ovome sam počeo da razmišljam tek kada sam trebao da sastavim Title tag za poslednji forum koji sam podigao. Zbog njega sam malo i ređe pisao na ovom blogu. Forum je PoljoInfo.com i tematika mu je poljoprivreda.

Nema komentara: