6. srp 2007.

Prikazivanje feedova sa ovoga bloga

Jedna stvar me je oduvek pomalo nervirala i smetala mi, a to su skraćeni feedovi, koje sam izbacio iz FeedReadera. Ali i dalje na njih nailazim na Planeti Srbiji ili na Blogodku. Sada kada sam pročitao post na blogu Homo Ludens video sam da i drugima to smeta, pa sam i sam odlučio da napišem nešto. Prva stvar je ta da zaista nemam nameru da skraćujem i ograničavam postove jer ja zaista i pišem da bi to neko i pročitao. A posle ovoga moram reći da sam prepoznao sebe u gore navedenom postu i da kada mi je neki post zanimljiv ja ga obavezno posetim zbog komentara, a desi se da ga dodam i u bookmarkse. A ako neko skraćuje postove da bi ljudi došli na njegov blog i videli reklame, obaveštenje da postoji ad sense za feedove ili da je moguće da se ubace baneri u feed. Mada se može desiti i da ljudi nisu se baš toliko bavili podešavanjem bloga, pa ne mogu da nađu tu opciju. Na Bloggeru gde ja imam registrovan blog to podešavanje je lako dostupno, a za ostale blog servise neznam.

Nema komentara: