1. stu 2007.

Photoshop video tutoriali i jedan interviju

Sa video tutorialima sam se prvi put susreo kada sam skinuo nekoliko njih od lynda.com. Jako mi se svidelo kako je jednostavno napravljeno i kako je jednostavno ih koristiti. Doduše treba poznavati i engleski, mada može i samo da se gleda i potom ponavlja. Problem je što video uputstva za kompjutere od linda.com koštaju, doduše ne puno ali je problem plaćanja prisutan.
Nedavno sam na Internetu naišao na sajt Oman 3D koji u svom sklopu ima i sekcije sa video tutorialima, od kojih su meni interesantni oni za Photoshop. Uglavnom koga zanima da nešto nauči i ko želi da napreduje neka poseti stranicu na kojoj se nalazi index Photoshop video uputstava.

Takođe bih hteo da izdvojim tekst, zapravo intervju koji se pojavio na sajtu www.imamnovac.com, a napravljen je uporedo sa vlasnicima nekoliko portala na Internetu. Odgovori se poprilično razlikuju, u svakom slučaju za pogledati.

Nema komentara: