7. stu 2006.

CS 1.6 -- kako ga unaprediti

Ovo je prvi post posvećen poboljšavanju igrica i izbor je pao na CS 1.6. Mada Source ima mnogo bolju grafiku verzija 1.6 se još uvek najviše igra i ima najviše fanova. Da objasnim neke jednostavnije načine prepravljanja igre. Najlakše je menjati skinove. Skinovi su slike oružija i igrača u igri, a ja ću sada postaviti sliku jednog mitraljeza.
Suština je u tome da oružije zadržava iste osobine kao ranije, ali samo se izgled promenio.
Ako to oružije ubacite samo kod sebe samo ćete ga vi i videti, zbog toga smo mi i odlučili da napravimo jednu instalaciju sa više vrsta oružija koje se najčešće koriste u igri. Svako pokrene instalaciju na svom kompu i kao rezultat svi imamo isto oružije. Ako ga ručno ubacujete samo fajl koji skinete sa Interneta treba iskopirati u folder models.
Ja sam sve skinove koje sam do sada isprobao skinuo sa Banane

Nema komentara: