15. ruj 2006.

Sta da se ponudi na sajtu?

Ako se pravi web prezentacija neke firme, onda to nije problem. Napravi se stranica pocetna, istorija firme, katalog proizvoda, cenovnik proizvoda i na kraju se napravi stranica sa podacima za kontakt (e-mail, adresa, eventualno moze da se ubaci i mapa grada).
Medjutim ako se pravi web sajt, a ideja je da se finansira od prodaje reklamnog prostora ona je neophodan sadrzaj koji ce privuci sto veci broj posetilaca koji bi tada trebali da se sto je moguce duze zadrze na sajtu. Tada im je neophodno ponuditi stvari koje se najcesce i traze preko pretrazivaca, a to je besplatno, mp3, spotovi, chat, vesti, free download. A ako se ti pojmovi ukucaju i otvori se par prvih rezultata vidi se da se otvaraju sajtovi koji kao da su klonirani. Samo im je malo izmenjen dizajn. Kada kazem malo mislim samo je izmenjeno to sto ne koriste iste boje, a inace sistem navigacije i sadrzaj im je sasvim isti. A posetiocima se to nesvidja jer posle neznaju na kojem su sajtu bili nego kada oce da nastave sa posetom obicno odu na neki kojiji je slican, pa se onda ponovo moraju registrovati, a to je za njih samo gnjavaza.
Zato bih preporucio barem malo orginalnosti, a nije se lose ni raspitati oWebu 2. Za njega jos uvek ne postoji definicija ali on postoji.

Nema komentara: